miercuri, 4 august 2010

Piatra pentru ascutit cutite





Am promis ca voi mai posta retete noi, secrete (ce le fur si eu de la altii) si iata, revin nu cu o reteta noua, chiar daca am in minte vre-o 10 pe care doresc sa le experimentez, ci cu un nou post legat de partea tehnica, echipament & stuff.

Ei ce credeti voi, este important cutitul in mana unui bucatar, dar este lipsit de valoare daca nu are cu ce sa il ascuta, sa fie el cat de bun, din cel mai dur otel, fara ascutirea regulata orice tais isi va pierde eficienta. Asa ca am tot cautat si pana la urma am reusit sa gasesc chiar in Timisoara pietde deosebite pentru ascutit cutitele si acestea nu sunt oric e pietre ci pietrele belgiene albastre.

Chiar daca nu il stiam pe Catalin Sorescu, am avut incredere si mi-a procurat direct de la sursa o piarta belgiana albastra careia ii simteam lipsa.
Nici nu va mai zic de pret, care este foarte mic, pentru o investitie pe termen lung. Si a venit momentul in care cutitul meu a facut cunostiinta cu aceasta belgianca foarte atragatoare ce a urmat va las pe voi sa va imaginati ..... oricum a iesit bine pentru prima oara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog

Totalul afișărilor de pagină