duminică, 17 ianuarie 2010

Pate din soia

Salutare, astazi 17 ianuarie am reincercat pateul din soia deja foarte obisnuit in bucataria mea. Un produs de post, foarte sanatos, cu aport nutritiv de calitate ridicat.

Ingrediente:

- soia boabe 2 cescute de cafea
- 1 ardei gras
- 1 ceapa medie
- 2 catei usturoi
- 50 ml ulei masline
- apa calduta
- sare
- piper


Mod de preparare:

Soia boabe se pune la inmuiat 15 ore in apa, puneti apa din belsug deoarece soia boabe absoarbe un volum mare de apa, de aproximativ 3 ori cat volumul bobului. Dupa ce s-a inmuiat se da la fiert apa in care se introduc boabele de soia inmuiate in prealabil, se tine la fiert putin cel mult 10 minute. Se scurge de apa, se raceste, se introduce in blender, impreuna cu uleiul de masline, ardeiul taiat marunt, sarea, ceapa taiata marunt, piperul, usturoiul, si se mixeaza adaugand apa calduta (approx 30 grade), deoarece pentru o mixare eficienta amestecul trebuie sa fie cremos.

Dupa mixare se va scoate amestecul si se pune intr-un bol si se poate orna cu feliute subtiri de gogosar sau ardei rosu si frunzulite verzi de patrunjel proaspat.

Pofta buna.

8 comentarii:

  1. Super, o sa fac și eu! Din păcate pate-ul "vegetal" din comerț numai sănătos nu e, în schimb ăsta pare excelent din toate punctele de vedere :D

    RăspundețiȘtergere
  2. cel "vegetal" din comert e o porcarie, acesta handmade e grozav :D

    RăspundețiȘtergere
  3. this is the best(the handmade one).

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu parca stiam ca se fierbe macar vreo 2 ore

    RăspundețiȘtergere
  5. se poate tine la fiert si 2 ore, dar cel mai recomandata e o fierbere de scurta durata pentru a nu altera elementele hranitoare din soia

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am încercat aceasta reteta si a iesit foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am încercat aceasta reteta si a iesit foarte bun!

    RăspundețiȘtergere

Blog

Totalul afișărilor de pagină